Friday, September 18, 2009

I m p e n e t r a b l e

~
~

The following is one of my favorite scenes of all time, taken off one of my favorite movies: "Crash".. If you wanna watch this scene, please click here :)
~
It takes place between a father & his daughter.. It starts with the father:
~
~
"How's it goin'?

Okay.

You didn't get scared or something, did you? There's no monsters in the closet, right? 'Cause I hate monsters.

There's no such thing as monsters.

Ah, that's a good thing.

I heard a bang.

Like a truck bang?

Like a gun.

That's funny, 'cause we moved outta that bad neighborhood. And there's not too many guns around here.

How far can bullets go?

They go pretty far. But they usually get stuck in something and stop.

What if they don't?

You thinking about that bullet that came through your window? You think we should move again?

I like it here.

Me too. But if that bullet found out where we lived...Oh, hold on.

What?

So stupid! How can I forget this?

What?

Nah. Forget it. You ain't gonna believe me.

Tell me.

Okay. When I was five, this fairy came into my room one night.

Right.

See, I told you you weren't gonna believe me. Okay, go to sleep now, you little rat.

No, tell me.

Okay. So this fairy comes into my room and I'm like,"Yeah, right, you're a fairy." Anyway, we're talking, you know. And she's flying all around the room, knocking down all my posters and stuff.

She was flying?

She had these little stubby wings. She could've glued 'em on, you know? Like I'm gonna believe she's a fairy. So she said, "I'll prove it." So she reaches into her backpack. And she pulls out this invisible cloak. She ties it around my neck, and she tells me that it's impenetrable. You know what impenetrable means? It means that nothing can go through it. No bullets. Nothing. She told me that if I wore it, nothing would hurt me. So I did. And my whole life, I never got shot, stabbed. Nothing. I mean, how weird is that? Only she told me that I was supposed to give it to my daughter on her fifth birthday. And I forgot.

Can I touch it?

Sure, go ahead.

I don't feel it.

Yeah. It's pretty cool, huh? I can take it off and tie it around your shoulders. She told me how to do it. Unless you think it's stupid.

Don't you need it?

No, not anymore. So what do you think? You want it? Okay, let's get outta here.

Okay.

Put your head up.

Okay.

Is that too tight? Do you feel anything at all? Good. Then it's just right.

Do I take it off when I have a bath?

No, you leave it on all the time. Until you have a daughter when she turns five, then you give it to her. Okay?

Okay.

Okay. Good night, sweetie.

Good night."

5 comments:

sara said...

Lulyyyyyy, I know you love it :D I miss you dolly <3

LuLu...! said...

7abeebet 2alby 2enty i love it
5aales..
u cant imagine how much i miss u wallahy :'(

sara said...

You're ALWAYS with me.. ALWAYS <3

JASMINA said...

Assalamu alaikum Sara :),

thanks for sharing this with us.It really is very sweet =)!
I hope you had a nice feast for Eid.Mwah and Eid Mubarak!
Hugy hug!

sara said...

Alaiky assalam dearie :)

Thanks for your sweet wishes :) Seeing you here always puts a smile on my face :)

*squashyhug*